HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. október 20., hétfő

Japán csaposlányok

Japán csaposlányok


A videa hírlevelével jött az alábbi videó. Úgy látom nem csak nekem tetszik, hanem a japán bár közönségének is. Mindkét nem nagy élvezettel szolgálja ki magát a "csapos"-nál.Talán nem köveznek meg a látogatóim, ha közzéteszem:

Új típusú csaposlányok


Ami nem világos, hogy mitől függ, hogy milyen italt ad a csaposlány.

3 megjegyzés:

  1. Bazze Chef, hát ezzel betaláltál. Na de hol a 18-as karika, a sok kis gyerekkel, aki Téged olvas, azzal mi lesz? Okosan. Nem minden a nézettség. További jókat. Géza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kötve hiszem, hogy a blogomat kis gyerekek is olvassák Ahogy írtam, a videót a Videá-tól kaptam, ahol nem szerepel 18-as karika, mivel nem az erotikus tartalmú filmek között látható.

      A klipet nem a nézettség növelése miatt, hanem az érdekessége miatt tettem fel.

      Törlés
    2. Ez a válasz érkezett:
      Például az én egyik gyerekem is szokta a blogodat nézni, aki utyan még nincs 18 éves és még soká is lesz! .......kiváncsi vagy, hogy mi a gyerekem tapasztalata? - elmondom és idézem: "Apa! ez a bácsi nem dilis egy kicsit? hát ez még egy tojásrántottába is száz féle méreg erős fűszert rak. Te elhiszed ezt?" - na mit gondolsz mit mondhattam a gyerekemnek? hagyd békén, az öregek már kezdenek szenilisek lenni, de ennek a bácsinak valahol valami más baja is lehet! Bocsánat, ha nagyon őszinte voltam: Gyula (Ja! és a gyerekem neme: himnemű)!:

      Nos, Nem hiszem, hogy a blogomat sokan olvassák, főleg kiskorúak nem. Éppen ezért nevetséges ez az egész felvetés,Ez nem más, mint egy rosszindulatú bejegyzés.De, remélem, a bejegyző közben elélvez.Sok sikert neki!

      Törlés