HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. október 11., szombat

Fehérboros fokhagymakrémleves sajttal és pirítossal

Fehérboros fokhagymakrémleves sajttal és pirítossal

Tegnap tésztát főztem, a levét sajnáltam kiönteni, ezt használtam fel a mai leveshez.

Hozzávalók:
  • 1 kis fej vöröshagyma
  • 1 fej fokhagyma
  • 1 ek vaj
  • 2 dl fehérbor
  • 2 dl tej
  • 2 dl tésztafőzőlé
  • 1 db húsleves kocka 
  • petrezselyem
  • őrölt fehér bors
  • szerecsendió
  • Trapista sajt
  • 2 szelet toast kenyér
Elkészítés:

A hagymákat apróra vágom. Egy edényben vajon megpirítom a hagymákat, feleresztem a tészta főzőlevével, beleteszem a leveskockát, apróra vágott petrezselyemzöldet, fűszerezem. Ha megfőtt, botmixerrel összekeverem, öntök bele tejet Visszaöntöm az edénybe, keverés mellet felforralom, öntök bele bort. A levest egy edénybe merem, reszelek rá sajtot, szórok rá még aprított petrezselymet, s díszítem petrezselyem levéllel. A pirított toasttal fogyasztom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése