HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. június 13., szerda

Születésnap - Sült sertés karaj krumplival, csalamádéval

Születésnap - Sült sertés karaj krumplival, csalamádéval


Ma egyedül ünnepeltem csendesen, visszafogottan. A feleségem még tegnap elutazott Bécsbe, ahol a lányunkkal találkozva együtt mentek tovább Münchenbe. Én itthon maradtam vigyázni a házra, a kutyára, ő még ráadásul ápolásra is szorul,  s etetni, itatni a környék macskáit, madarait. Ráadásul magamra is kell vigyáznom, mert, hogy teljes legyen az örömöm, már több mint 2 hónapja egy  csigolyatöréssel kínlódok (kevés nyavalyám volt eddig!).  Szegény sógoromnak (1 évvel fiatalabb volt, mint én, egészségesnek tűnt, tavaly még szörfözött, sízett, aztán orvul letámadta a gyilkos kor) ma volt a temetése, s erre összejött a család, a barátok. Azért reggel mindkét lány felhívott telefonon, s meggratuláltak.

Eredetileg egy kis tortát is összeakartam ütni, de ez végül is elmaradt, egyedül nem volt kedvem hozzá. De azért koccintottam az egészségemre. Vettem egy palack whiskyt, de végül azt nem bontottam fel. cognac-ot, sört és este egy pohár  Lovassy kékfrankost ittam, végtére is egyszer 75 éves az ember!





Hasonló receptek:

Sült sertésszelet és máj krumplival, lecsóval

Sült sertés oldalas zöldségekkel és sült újkrumplival 

Sült sertés karaj petrezselymes újkrumplival, sörtésztában sült karfiollal, párolt rizzsel 

Sült sertés tarja petrezselymes sült krumplival és párolt csírával

Sült sertés hasaalja petrezselymes újkrumplival

Hagymával sült borsos sertés karaj petrezselymes sós krumplival

Mustáros- currys sertés karaj grillezve petrezselymes parázskrumplival, sült hagymával és zellerlevéllel, vegyes salátával

Sült oldalas sölt hagymával, paprikával és paradicsommal

Sertés borda vele sült zöldségekkel

Sertés borda vele sült krumplival, parasztosan, fokhagymás paradicsomsalátával

Sült borsos, fokhagymás sertés karaj petrezselymes újkrumplival, párolt vegyes zöldséggel

Grillezett sertés karaj párolt karfiollal, petrezselymes parázskrumplival, tejfölös uborkasalátával

Sült karaj zöldbabbal, petrezselymes újkrumplival


5 megjegyzés:

  1. Látom alaposan zajlik az élet körülötted:-)) Vigyázzál magadra és Isten éltessen nagyon sokáig erőben egészségben!

    VálaszTörlés
  2. Isten eltessen Endre draga, erot egeszseget mert a mi korunkban mar csak ez szamit. Vigyazz magadra, pihenj, setalj nagyokat a friss levegon es ne torodj a vilaggal.
    Most jo 50 ev utan rajottem, hogy en es csak en kell vigyazzak az egeszsegemre, mert senki de senki sem mondja hogy allj meg, pihenj, eleg volt mara. Mindig tobbet akartam es tobbet is tettem mint erom es egeszsegem megengedte. Most en is 2 hatgerincserv mutet utan tobbet kell pihennem. Vannak jo napjaim es van olyan is hogy nem tudok leszallni az agybol. Na de az elet megy tovabb, orulnunk kell hogy meg latjuk a napot a viragoskertet kedvenc allatainkat es hidd el ez ad nap mint nap erot.

    VálaszTörlés
  3. Hát mit mondjak, nem unalmas az életem! Köszönöm a jókívánságot. :)

    VálaszTörlés
  4. Drága Juci. Már régen halottam felőled. Örülök, hogy jelentkeztél. Hát mostanában nagyon rámjár a rúd. Már évek óta kínlódok a porckorongsérvvel. A műtéttől tartok, s több orvos is lebeszélt róla. 2 éve darabos combnyak törés, 1 éve több borda törése. Most pedig a csigolyatörés. Nem estem el, nem ütöttem meg, az orvos szerint kompressziós törés. Pedig nagyon vigyázok, s mégis. Azt szomorúan olvastam, hogy neked még a műtét ellenére is problémás a mozgás. Mielőbbi gyógyulást kívánok.

    VálaszTörlés