HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. június 5., kedd

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Epres pohárdesszert tejszínhabbal, Hideg görögdinnye-paradicsom krémleves, Sült libacomb káposztával, krumplipürével és céklával, Majonézes saláta tojással és olívabogyóval, Pestós ravioli pillanatok alatt, Lemon Gin Fizz Strong és még 55 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Epres pohárdesszert tejszínhabbal, Hideg görögdinnye-paradicsom krémleves, Sült libacomb káposztával, krumplipürével és céklával, Majonézes saláta tojással és olívabogyóval, Pestós ravioli pillanatok alatt, Lemon Gin Fizz Strong és még 55 receptem



A Mindmegette facebook-on megjelent cikkének válogatásaiban 61 receptem van.  Mutatom az elsőket.
Lehet, hogy lesz benne meglepő tétel! ;-)

Pohárkrém receptek >>>   (6 receptem)

Epres pohárdesszert tejszínhabbal


Krémleves receptek >>>   (13 receptem)

Hideg görögdinnye-paradicsom krémleves



Receptek krumplipürével >>>  (6 receptem)

Sült libacomb káposztával, krumplipürével és céklával



Majonézes receptek >>>  (18 receptem)

Majonézes saláta tojással és olívabogyóval




Pestós receptek >>>  (16 receptem)

Pestós ravioli pillanatok alatt



Shake receptek >>>  (2 receptem)

Lemon Gin Fizz Strong




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése