HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. június 22., péntek

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Vodkás gazpacho, Spanyol tortilla spárgával és baconnel, Fehérboros sárgadinnye-krémleves pármai sonkával, Dinnyesaláta halakkal, Epres pohárdesszert tejszínhabbal és még 20 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Vodkás gazpacho, Spanyol tortilla spárgával és baconnel, Fehérboros sárgadinnye-krémleves pármai sonkával, Dinnyesaláta halakkal, Epres pohárdesszert tejszínhabbal és még 20 receptem



A Mindmegette facebook-on is megjelent  cikkének válogatásaiban  25 receptem  van. Mutatom az elsőket (a dinnyéknél kivételesen kettő receptet is feltettem, hogy legyen sárga és görög dinnye is).
Lehet, hogy jön a front, de egyelőre 32 fok van. Mutatjuk, mit érdemes fogyasztani ebben a hőségben!



mindmegette.hu
Nyáron az a legegyszerűbb, ha sok friss zöldséget és gyümölcsöt…

Gazpacho receptek >>>    (3 receptem)

Vodkás gazpacho


Spanyol receptek >>>    (6 receptem)

Spanyol tortilla spárgával és baconnel




Dinnyét mindenbe! >>>    (9 receptem)

Fehérboros sárgadinnye-krémleves pármai sonkával




Dinnyesaláta halakkal




Ellenállhatatlan eper >>>    (3 receptem)

Epres pohárdesszert tejszínhabbal




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése