HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. június 22., péntek

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Fehérboros retekleves, Rusztikus sonkás tortellini leves, Töltött karalábé vörösboros paradicsomszószban, Fehérboros csirkemell spárgával és medvehagymás spenóttal és még 92 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Fehérboros retekleves, Rusztikus sonkás tortellini leves, Töltött karalábé vörösboros paradicsomszószban, Majonézes saláta tojással és olívabogyóval, Fehérboros csirkemell spárgával és medvehagymás spenóttal és még 85 receptem



A Mindmegette facebook-on is megjelent  cikkének válogatásaiban  97 receptem  van. Mutatom az  elsőket.
Minél többet esztek ezekből, annál jobb!



mindmegette.hu
Vitaminok, ásványi anyagok és rengeteg rost - vagyis minden, ami…

Receptek retekkel >>>   (7 receptem)

Fehérboros retekleves


Répás receptek >>>   (14 receptem)

Rusztikus sonkás tortellini leves



Karalábés receptek >>>   (50 receptem)

Töltött karalábé vörösboros paradicsomszószban



Receptek fejessalátával >>>   (8 receptem) 

Majonézes saláta tojással és olívabogyóval



Minden, ami spenótos >>>   (18 receptem)

Fehérboros csirkemell spárgával és medvehagymás spenóttal




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése