HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. április 27., péntek

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sült libamáj majonézes tojással salátaágyon, Rántott harcsafilé majonézes zöldborsóval, Mozzarellás paradicsomsaláta tojással és még 6 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sült libamáj majonézes tojással salátaágyon, Rántott harcsafilé majonézes zöldborsóval, Mozzarellás paradicsomsaláta tojással és még 6 receptem





A Mindmegette  facebook oldalán is megjelent válogatásaiban 9 receptem van. Mutatom az elsőket. 
Ezekkel még jól is laksz! ;)



mindmegette.hu
Ha te is unod a szokásos krumpli- és rizsköretet a frissen sültek mellé, de…
Még több saláta >>>

Idénysaláták - RECEPTEK    (1 receptem)

Sült libamáj majonézes tojással salátaágyon


Főzve készült saláták - RECEPTEK   (4 receptem)

Rántott harcsafilé majonézes zöldborsóval




Vegyes saláták - RECEPTEK  (4 receptem)

Mozzarellás paradicsomsaláta tojással




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése