HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. április 30., hétfő

Le vagyok tiltva a facebook-on

Le vagyok tiltva a facebook-on


Nem értem, hogy mi a baja a facebooknak velem. Nem elég, hogy előttem érthetetlen okok miatt letiltotta a legutolsó recept-bejegyzésemet, még az ezzel kapcsolatos bejegyzésemet is letiltotta.

Ezt írtam:
"A fb szórakozik velem. Letiltotta legutolsó Mindmegette ajánlásával megjelent receptjeimmel kapcsolatos bejegyzésemet, azt állítván, hogy a gépem vírussal fertőzött. Ezen a gépen teljes körű, valós idejű vírusvédelem (AVG és McAffee) van, amióta - több mint 2 éve üzemel a gép, vírusom még nem volt. Lefuttattam manuális vizsgálatot is, semmi. Mellesleg a mai nap 8 bejegyzést osztottam meg, probléma nélkül. Az utolsót 1 órával a tiltás előtt töltöttem fel. Ugyanakkor simán be tudok lépni a facebookra, olvasom mások és a saját bejegyzéseimet, de megosztani már nem tudok. Kész röhej! Úgy-hogy, ha valaki netán kíváncsi a bejegyzéseimre, az látogassa meg a blogomat: http://eshobbychef.blogspot.com"

Feltöltés megkísérlése után  azonnal ez jelent meg:
" Ezt a bejegyzést csak te látod. Ennek az oka az, hogy nem felel meg a közösségi alapelveinknek."

Szóval van egy nem létező vírusom,  és megsértettem - nem tudom mivel - a facebook közösségi alapelveit. 

Ismételt kísérlet után is tiltás volt a válasz.  

Ezt írtam nekik:
"Nem értem a tiltást. A gépem teljeskörű, valósidejű vírusvédelemmel rendelkezik (AVG Internet Security). Vírus még soha nem volt ezen a gépen (több mint 2 éve van meg.) Lefuttattam manuális vizsgálatot is, semmi. A tartalommal sem lehet gond, hiszen gasztro témájú, a saját receptjeimet tartalmazza. Mellesleg a mai nap 5 receptet, 2 kvízt és egy virág fotót töltöttem fel gond nélkül,  még 1 órával a tiltás előtt is!"

Kíváncsian várom a választ. 

P.S.2018.01.04. 13.52.  Választ "természetesen" nem kaptam, de továbbra sem tudom megosztani a saját gasztro bejegyzéseimet. Ezt írtam: "Már korábban is tudattam, hogy a gépem két kiváló software  (AVG és Mc Afee) által is védett! Semminemű vírus nincs a gépemen! Választ nem kaptam, de továbbra sem tudom a saját gastro bejegyzéseimet megosztani. Az indoklás továbbra is ez: "A jelek szerint az egyik eszközön, amellyel be vagy jelentkezve a Facebookra, rosszindulatú szoftver – úgynevezett kártevő – működik. Fiókod védelmében a Facebookot átmenetileg nem tudod a szokásos módon használni." Nem tudom, honnan van az információ, hogy a gépem fertőzött,  valami software hiba van. Mint régi facebook felhasználó, nagyon örülnék, ha végre valaki tisztázná ezt a helyzetet, s felszabadítaná ezt a nagyon fura tiltást. A fiókomat nem kell védeni, ezt senki nem támadja. A követőim viszont nem értik, miért nem jelentkezem már napok óta." Gondolom, erre a bejegyzésemre sem fogok választ kapni!!!



2 megjegyzés:

  1. Vajon mit követhettél el a receptjeiddel ???? Nem is értem ezt a hülyeséget !!!! ... és mennyi időre ????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El nem tudom képzelni, hogy mi a "bűnöm"! Ők vírustámadásra hivatkoznak, ami nem igaz, mert kiváló vírusirtók ( AWG, Mac Affe) is védik a gépem, ráadásul végeztem manuális vizsgálatot is, az eredmény 0 (nulla) vírus volt. Mellesleg, ha vírus lenne a gépemen, akkor annak lennének megnyilvánulásai, gép lelassulás, akadozás, lebutulás, végső estben leállás, stb. Ma is megpróbáltam megosztani a legújabb gasztro bejegyzésem, sikertelenül. Nagyon bosszant a dolog, hiszen sokan a facebookon keresztül értek el.

      Törlés