HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. április 17., kedd

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sült kacsacomb petrezselymes újkrumplival és fehérboros káposztával, Pácolt sült csirkecomb rántott patisszonnal és újburgonyával és még 68 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sült kacsacomb petrezselymes újkrumplival és fehérboros káposztával, Pácolt sült csirkecomb rántott patisszonnal és újburgonyával és még 68 receptem





A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének 2  válogatásában 70 receptem van. Mutatom az elsőket.
Használd ki a szezonját, és fogyassz újburgonyát! ;)

További receptek újkrumplival >>>  (67 receptem)

Sült kacsacomb petrezselymes újkrumplival és fehérboros káposztával

További receptek újburgonyával >>>  (3 receptem)

Pácolt sült csirkecomb rántott patisszonnal és újburgonyával




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése