HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. április 26., csütörtök

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Déli gyümölcs koktél vodkával-tól a Hideg kovászos uborka krémleves-ig 23 fotós recept

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Déligyümölcsös koktél vodkával, Ribizlis-mentás joghurt, Malaccomb vörösboros lilakáposztával és narancsmártással, Maast-o-Khiar (perzsa uborkás-mentás joghurtleves), Sajtos túróval töltött sült paradicsom, Sült kacsacomb párolt káposztával, Bruschetta csípős petrezselymes tofufasírttal, Kecskesajttal töltött füge bacon köntösben, Datolyás sütőtökkrémleves sütőtökben tálalva, Tejfölös-sajtos rakott kelkáposzta, Brandyvel flambírozott csöves kukorica, Pácolt csirkemell sült padlizsánnal, Almás pite dióval és rummal, Paprikás krumpli virslivel és kolbásszal, Halászlé kétféle halból, Mazsolás rizskoch sárgabaracklekvárral, Kagylóval töltött avokádó salátaágyon, Répatorta eperrel és likőrrel, Almás sütőtökkrémleves, Tepsis töltött gomba burgonyával, Rizses serpenyő sült csirkecombbal, Vörösboros resztelt sertésmáj sült édesburgonyával, lila káposztával, Hideg kovászos uborka krémleves,




A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének  válogatásaiban 1722 receptem van. (Miután az összeállítások hozzávalók alapján készültek, egyes receptek többször is szerepelhetnek!) Mutatom az elsőket a 23 csoportból Jó böngészést kívánok. 
Csempészd be őket minden nap a saját és családod étrendjébe!

Kivis receptek >>> (1 receptem)

Déligyümölcsös koktél vodkával


Ribizlis receptek >>>   (5 receptem)

Ribizlis-mentás joghurt




Narancsos receptek >>>  (18 receptem)

Malaccomb vörösboros lilakáposztával és narancsmártással




Joghurtos receptek >>> (18 receptem)

Maast-o-Khiar (perzsa uborkás-mentás joghurtleves)




Paradicsomos receptek >>>  (491 receptem)

Sajtos túróval töltött sült paradicsom




Citromos receptek >>> (155 receptem)

Sült kacsacomb párolt káposztával





Tofus receptek >>>  (1 receptem)

Bruschetta csípős petrezselymes tofufasírttal




Fügés receptek >>>    (1 receptem)

Kecskesajttal töltött füge bacon köntösben





Datolyás receptek >>>   (1 receptem)

Datolyás sütőtökkrémleves sütőtökben tálalva





Tejes receptek >>>  (241 receptem)

Tejfölös-sajtos rakott kelkáposzta





Kukoricás receptek >>>   (16 receptem)

Brandyvel flambírozott csöves kukorica




Padlizsános receptek >>>  (13 receptem)

Pácolt csirkemell sült padlizsánnal




Diós receptek >>>   (11 receptem)

Almás pite dióval és rummal




Receptek paprikával >>>    (419 receptem)

Paprikás krumpli virslivel és kolbásszal





Halas receptek >>> (36 receptem)


Halászlé kétféle halból






Sárgabarackos receptek >>>   (5 receptem)


Mazsolás rizskoch sárgabaracklekvárral





Receptek avokádóval >>> (10 receptem)

Kagylóval töltött avokádó salátaágyon





Epres receptek >>>  (20 receptem)

Répatorta eperrel és likőrrel





Almás receptek >>>   (30 receptem)

Almás sütőtökkrémleves





Receptek burgonyával >>>    (67 receptem)

Tepsis töltött gomba burgonyával





Receptek rizzsel >>>   (85 receptem)

Rizses serpenyő sült csirkecombbal





Receptek vörös káposztával >>>


Vörösboros resztelt sertésmáj sült édesburgonyával, lila káposztával





Uborkás receptek >>>   (43 receptem)

Hideg kovászos uborka krémleves





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése