HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. augusztus 12., szombat

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Halászlé kétféle halból, Fokhagymás-mustáros harcsaszeletek és még 65 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Halászlé kétféle halból, Fokhagymás-mustáros harcsaszeletek és még 65 receptem



A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének összeállításiban 67 receptem van. Az elsőket mutatom.
Bajai, szegedi vagy balatoni?


Legnépszerűbb halételünk két változatban is szerepel a hungarikumok hivatalos listáján.
mindmegette.hu
Halászléreceptek >>>  (2 receptem)

Halászlé kétféle halból


Halételek >>>  (65 receptem)

Fokhagymás-mustáros harcsaszeletek




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése