HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. július 23., vasárnap

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Tejfölös bableves füstölt karajjal, Paradicsomos babos-darált húsos spagetti és még 28 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Tejfölös bableves füstölt karajjal, Paradicsomos babos-darált húsos spagetti és még 28 receptem



A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének 2 válogatásában   30 receptem van.  Az elsőket mutatom.   
Azt hitted, ugyanúgy kell főzni, mint a szárazbablevest? Hát nem!


Nyáron nyerő a fejtettbab-leves.
mindmegette.hu
Bableves receptek >>>  (4 receptem)

Tejfölös bableves füstölt karajjal


Babos receptek >>>  (26 receptem) 

Paradicsomos babos-darált húsos spagetti




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése