HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. július 27., csütörtök

Receptem a Mindmegette ajánlásával: Sült kacsacomb párolt káposztával, Sárgadinnye-áfonya saláta vodkával és még 4 receptem

Receptem a Mindmegette ajánlásával: Sült kacsacomb párolt káposztával, Sárgadinnye-áfonya saláta vodkával és még 4 receptem



A Mindmegette  facebook-on is megjelentetett cikkének  összeállításában 6 receptem van. Mutatom az elsőt és még egyet.

Mindmegette.hu
Az áfonya igazi csodabogyó, ami magában is remek nassolnivaló, de tökéletes kiegészítője a különféle édességnek is. 16 kedvencet szedtünk össze!


A krémes süteményektől muffinokon át pohárkrémekig.
mindmegette.hu

MÉG TÖBB ISTENI ÁFONYÁS RECEPTET TALÁLSZ  ITT  >>>


Sült kacsacomb párolt káposztával


Sárgadinnye-áfonya saláta vodkával




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése