HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. november 5., szombat

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Brandys karamellizált gyümölccsel tálalt libacomb, fehérboros savanyított káposztával, Chilis-gombás rizs és még 13 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Brandys karamellizált gyümölccsel tálalt libacomb, fehérboros savanyított káposztával, Chilis-gombás rizs és még 13 receptem

A Mindmegette cikkének összeállításaiban 15 receptem van.

Így lesz tökéletes a Márton-napi libalakoma!


A legjobb libás receptek Márton-napra >>>  (14 receptem)

Ellenállhatatlan lakomák! A legjobb libás receptek Márton-napra - válogatás


Brandys karamellizált gyümölccsel tálalt libacomb, fehérboros savanyított káposztával




Köretek a Márton-napi libához >>>  (1 receptem)

Szuper és gyors köretek a Márton-napi libához - válogatás


Chilis-gombás rizs




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése