HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. december 12., péntek

Sonkás, gombás, mozzarellás pizzaszelet

Sonkás, gombás, mozzarellás pizzaszelet

Újbuda központjában, az Allee sétáló utcájában, a karácsonyi piacon láttam egy kemencés pizzasütő bódét. Az egyik árus épp egy nagyméretű kész pizzalapot vágott fel ollóval kisebb szeletekre.

A pizzatésztán egy kevés húsféle volt (valószínűleg lunch konzervből), minimális reszelt sajttal. Mindez potom 750 Ft.ért. Nem volt szívem ennyit adni érte. Gondoltam inkább elkészítem én, sokkal gazdagabban, jóval kevesebbért. És eközben kipróbálhatom, letesztelhetem  a TEFAL Toast N Grill de Luxe készüléket.

Nos, az eredmény megnyerte a tetszésemet. 15 perc után a pizza tökéletesen megsült, a tészta kívül ropogós volt, belül omlós, a rátétek állaga  pont olyan volt, amit akartam.


Hozzávalók :
  • 1/2 kész 28 cm-es pizzalap
  • 1 ek paradicsomszósz
  • 1 tk chili szósz
  • 2 szelet sonka
  • 1 db csiperkegomba
  • 1/2 paradicsom
  • 1 kis db hegyes csípős zöld paprika
  • 1 újhagyma zöldje
  • 1 db chilipaprika
  • 1/2 mozzarella
  • 5 db caprigyümölcs
  • örölt fekete bors
  • oregánó
Elkészítés:

A fél pizzalapot bekenem paradicsom- és chiliszósszal, rárakom a kockára vágott sonkát, a felszeletelt gombát, paradicsomot és mozzarellát. Rászórom a szeletelt paprikát, újhagymazöldet. Locsolok rá még a szószokból. Fűszerezem őrölt fekete borssal és oregánóval.

Beteszem a grillsütőbe, 15 percig grillezem. Majd a pizzát egy tányérra teszem, s díszítem egy chilipaprikával.






P.S. Ma ismét arra jártam. Változott a kínálat. A "kemencében sült lángos"-on 2 vékony szelet szalámi és 1/2 karika lilahagyma volt. Mindez nyersen és hidegen! Ez azért pofátlanság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése