HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. július 19., kedd

Mindmegette Heti menü ajánlata

Mindmegette Heti Menü ajánlata



Korábban kedveltem a Mindmegette Heti menü ajánlatát. Időnként még én is előfordultam benne, volt, hogy többször is. Az utóbbi időben azonban a menü teljesen belterjessé vált. Néhány kiválasztott blogger, belső munkatárs uralja a mezőnyt.

Ezen a héten az alábbiak szerepelnek benne: Csonka Enikő 13 recept, Chefbag 2 recept,  Fazekas Kira 1 recept, Bahunka Ágnes 2 recept, Sándor Adrienn 1 recept A nevezettek hetek óta minden alkalommal több recepttel is szerepelnek, a többi több ezer receptfeltöltő még csak véletlenül sem fordul elő a listában. Pedig ők is küldenek be kiválóbbnál kiválóbb recepteket.  (Magamról nem is beszélek.)

Ezt felháborítónak tarom. Nemtetszésemnek azonban nem tudok érvényt szerezni, mivel a szerkesztőség hónapok óta nem válaszol az e-mailemire, holott a legtöbb receptet tőlem kapták. A pontos számot nem tudom, mert egy ideje megszüntették a legtöbb receptet feltöltők közlését, sőt már az általam feltöltött receptek listájánál sem szerepel, hogy hány receptet töltöttem fel. (A NOSALTY-nál nem csak ez látható, hanem az is, hogy az adott receptet mikor töltöttem fel, s hogy hányan nézték meg, illetve hányan mentették el, vagy továbbították, vagy hogy szerepel-e a faccebook-on.)

Az, hogy én nem vagyok benne a menü-ajánlatban, az kevésbé idegesít, de az, hogy mindig ugyanazok uralják a listát több recepttel is, az már bosszant. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése