HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. január 17., vasárnap

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Vörösboros resztelt csirkemáj, Tom Yam Goong (csípős garnélaleves), Sült kacsacomb párolt káposztával, Kecskesajtos töltött gomba és még 341 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Vörösboros resztelt csirkemáj, Tom Yam Goong (csípős garnélaleves), Sült kacsacomb párolt káposztával, Kecskesajtos töltött gomba és még 341 receptem




 

 

 

A Mindmegette cikkének válogatásában 345 receptem van,

4 nélkülözhetetlen zöldfűszer a konyhában

Petrezselyem Találatok a petrezselyem Kifejezésre (305 receceptem)
Citromfű Találatok a citromfű Kifejezésre (1 receptem)
Majoranna Találatok a majoranna Kifejezésre (30 receptem)
Snidling  Találatok a snidling Kifejezésre (9 receptem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése