HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. május 14., szerda

Gombás lecsó kolbásszal, újkrumplival

Gombás lecsó kolbásszal, újkrumplival

Ma 3!4 2-kor értem haza a Gellért nappali kórházából, ahol a szokásos tavaszi karosszéria karbantartást végeztettem.

Már nem volt kedvem nagy főzésbe fogni, s éhes is voltam, ezért a kamra segítségét vettem igénybe. Elővettem egy üveg télire eltett lecsót, feljavítottam egy kevés gombával, kolbásszal és dúsítottam krumplival. Egész jó, s kellemesen csípős  lett (Ehhez részben az is hozzájárult, hogy a lecsót annak idején bogyiszlói,  és csípős hegyes paprikából készítettem.)

Hozzávalók :
  • 1 üveg (kb. 30 dkg) télre eltett lecsó
  • 4 db chilipaprika
  • 3 db nagy csiperke gomba
  • 25 dkg debreceni kolbász (2 szál)
  • 25 dkg újkrumpli
  • őrölt piros paprika
  • őrölt fekete bors
  • kolbászzsír
  • 1 dl víz
Elkészítés:

A krumplikat alaposan megmosom, egy serpenyőben a kolbászzsíron és kevés vízen felteszem főni.

Közben felszeletelem a gombákat és a kolbászt, a serpenyőbe belevágom a chilipapprikát. Amikor a krumpli már félig puha, hozzáadom a gombát, majd 5 perc elteltével a lecsót és a kolbászt. Fűszerezem, készrefőzöm.

Tálalok.



P.S. A recept bekerült a  Kapu-hu mai )2014.05.1ö.) Gasztro Topjába:





4 megjegyzés:

  1. Ez tényleg gyorsan összedobható és nagyon finom lehet!
    Talán holnap én is elkészítem, bár újkrumpli nincs itthon, és ilyen cudar szélben nincs kedvem elhagyni a lakást. _Szerintem anélkül is finom lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ami azt illeti, ezt a cudar időt én is a hátam közepére kívánom.De a kezelések miatt én kénytelen vagyok kimozdulni. A tegnapi szélviharnak szegény esernyőm is áldozatául esett. A lecsó persze krumpli nélkül, finom kenyérrel is élvezetes. Én napokig tudnám enni.

      Törlés
  2. Újkrumpli nélkül csináltam a gombás lecsót. Nagyon finom volt!

    VálaszTörlés