HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. május 25., péntek

Mindmegette "ajándéka"

Mindmegette "ajándéka"


Sokáig gondolkoztam, hogy egyáltalán fel tegyem-e ezt a bejegyzést. A Mindmegetté-nél én a blogom írásának kezdetétől, közel 8 éve töltök fel recepteket, több mint ezret. (Sokáig én voltam a legtöbb receptfeltöltő.)  Pontos dátumot és receptszámot nem tudok, mert az utóbbi időben - a főszerkesztő váltást követően -  már nem közlik ezt a statisztikát. A kérdéseimre, megjegyzéseimre nem válaszolnak. Ami azért elég dühítő, nem csak azért, mert tőlem kapták a legtöbb receptet, hanem egyáltalán.

Akkor sokalltam be, amikor tavaly a tavaszi receptversenynél a beküldött 56 receptemből csupán 5 receptem jelent meg, holott korábban ez közel 100%-os volt! Szerintem meg sem nézték a recepteket. Azóta nem küldök egyáltalán recepteket nekik.

A következő lépésük az volt, amikor a 2017-es Mártonnapi Gellért szállóbeli borfesztiválra "elfelejtették" elküldeni a megnyert 2 fős belépőt, majd ezt tetézték azzal, hogy ismét "elfeledkeztek" arról, hogy,  az idei Konyhakiállításra elküldjék nyereményemet, egy páros belépőt.

Kárpótlásul az alábbi "ajándékokat" 2 darab szatyrot és 1 darab kötényt küldtek. Végtére is megbecsülik azt, akinek oly sok  receptet köszönhetnek nem csak az on-line oldalon, de a RECEPTTÁR-ban is.






1 megjegyzés: