HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. március 27., kedd

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Füstölt lazac carpaccio mézdinnyével, Csőben sült csülkös brokkoli sajttal, Sült kacsacomb párolt káposztával, Vörösboros resztelt sertésmáj sült édesburgonyával, lila káposztával, Tejszínes-currys cukkinikrémleves, Vörösboros fejtett bableves csülökkel és még 133 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Füstölt lazac carpaccio mézdinnyével, Csőben sült csülkös brokkoli sajttal, Sült kacsacomb párolt káposztával, Vörösboros resztelt sertésmáj sült édesburgonyával, lila káposztával, Tejszínes-currys cukkinikrémleves, Vörösboros fejtett bableves csülökkel és még 133 receptem

 

A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének összeállításaiban 139 receptem van. Mutatom az elsőket.
Mindmegette.hu
A legtöbb messze nem luxuscikk, és a legközelebbi szupermarketben beszerezhető!

LAZACOS RECEPTEK >>>  (15 receptem) 

Füstölt lazac carpaccio mézdinnyével

Fogások brokkolival >>>  (19 receptem)   

Csőben sült csülkös brokkoli sajttal



ÁFONYÁS RECEPTEK >>> (6 receptem)

Sült kacsacomb párolt káposztával




ÉDESBURGONYÁS RECEPTEJEINK >>> (8 receptem)


Vörösboros resztelt sertésmáj sült édesburgonyával, lila káposztával



MANDULÁS FOGÁSOK >>>  (3 receptem)

Tejszínes-currys cukkinikrémleves




Babos receptjeink >>>  (88 receptem)

Vörösboros fejtett bableves csülökkel




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése