HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. február 19., hétfő

Receptem a Receptvárosnál: Sárgadinnye-krémleves szalámival

Receptem a Receptvárosnál: Sárgadinnye-krémleves szalámival


Nagyon meglepődtem, amikor megláttam ezt a receptet, mivel ez kifejezetten egy nyári leves, mely hidegen fogyasztandó. Februárban, amikor a tél még nem múlt el, sőt épp most készül zordabbra fordulni, nem épp aktuális ez az étel.

Sárgadinnye-krémleves szalámival

Típus:
  • Nemzetiség:
  • Nehézség:

    • Hány főre: 2
    • Előkészítés: 10 perc
    • Főzési/Sütési idő: 0 perc
    • Elkészítés: 10 perc
    A recept 2015. augusztus 12-én jelent meg a blogomon, további 2 fotóval.

    Sárgadinnye krémleves szalámival


    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése